søndag den 5. april 2009

God påske til jer alle sammen. Knus Rikke
















9 kommentarer:

  1. Glad påsk till er med!!! Vad roligt att ni hade det bra i sverige=)) Tack för kommentaren hos mig
    Kraaam

    SvarSlet
  2. Hej!!
    Åh vad fint du har påskpyntat..verkligne inspirerande..
    kram anna

    SvarSlet
  3. Hi Rikke,

    your blog is wonderful!
    It´s so funny to find you here because I also saw your butik in the "living and more" magazin.

    Have nice Eastern.
    Med venlig hilsen.
    Neike

    SvarSlet
  4. Vill önska dig och din familj en härlig påsk!
    Knus
    Marie minlillaveranda

    SvarSlet
  5. du har sååå myc ket fint på din sida Tack för komentaren på min blogg
    Önskar desamma
    Glad påsk
    Kram
    Åsa

    SvarSlet
  6. HejRikke,

    Har precis tittat på alla underbara bilder från ditt dejlige hjem. Helt otroligt vackert.
    Man får inspiration....

    Hoppas att ni får en dejlig påskhelg.
    Det kommer säkert massor av besökare till er fina butik.
    Solen skallju skina på oss alla i påsk.

    Ha det gott

    Kramisar
    Jeanette

    SvarSlet
  7. Hej hej... Så mycket fint du visar,,,, Jag hoppas å önskar att jag får besöka din ljuvliga butik nångång!!!! ser helt sagolikt ut!!!

    Glad Påsk önskar jag dig!

    Kram josse

    SvarSlet
  8. Hejsa..
    Woow så meget fint påskepynt du viser os her. Første gang jeg er forbi din Blog, men helt sikker ikke sidste. En rigtig fin Blog, med en masse fine billeder, og en masse inspiration.
    Forsat god 2.påskedag
    Kram Dorthe

    SvarSlet
  9. Inspiration och fina bilder bjuder du på!
    Kram Mariette

    SvarSlet