tirsdag den 2. marts 2010

Vores tur til Lanzerote
















Hej igen
Jeg har lige været en uge på Lanzerote med min familie. Det har været en skøn uge med 25-31 grader. Vi har solet, badet og spist dejlig mad. Det er en rigtig dejlig ø med masser af stemning og hemmelige steder der ikke er så turistet. Vi var heldige og finde nogen fantastiske spisesteder bla. et på en mole med det flotteste vand(billed af sten trappe og billed af tøserne)Min mor og jeg elsker steder som det og alle de fiske og skaldyrs specialiteter. Far og lars følger troligt med og nyder det når vi først er kommet frem, selv om vi trækker dem noget rundt. Hver morgen kl.7.15 stod Lars, mor og jeg op og løb/gik ned til udendørs træningsudstyr og så var dagen igang, det er rigtigt hvad der siges, det giver mere energi at røre sig.
Tøserne har også nydt at være i varmen og bade.
Vi blev alle sammen lidt sundere at se på efter få dage, det kan varmt anbefales at tage til varmen det giver ny energi til vores trælse sne vinter.
Kan i have en dejlig dag.
Knus fra Rikke

1 kommentar:

  1. Fantastisk deilig tur dere har hatt.
    Høres ut som dere har kost dere masse.
    Ha en herlig dag videre

    SvarSlet