onsdag den 24. november 2010

Jul Jul Jul Jul













Ja, så er det JUL.
Vi har lige haft julemarked i søndags.
1000 tak til alle jer der endnu engang lagede
vejen forbi, selv om det nogen gange kan være
lidt trangt når der er så mange samtidigt.
Vi havde en god dag og har brugt de sidste dage
på at pynte op igen og gøre fint.
Tak også for at i var så vilde med bogen det
var skønt at høre alle jeres søde kommentar.
Jeg har lagt meget af mit krudt i
den det sidste halve år.
Stort knus til jer alle.
Rikke


8 kommentarer:

  1. Lovely pictures!

    Angelina ♥

    SvarSlet
  2. Ooooooooooh, I like it soooo much!!! :o)
    Best Wishes,
    Juliane

    SvarSlet
  3. Super flotte billeder du viser.

    Der er GIVE AWAY på min blog – håber du har lyst til at være med 

    By MARIANNE

    SvarSlet
  4. Hej Rikke,
    I still remember the wonderful day which we had when we were visiting your beautiful shop. You had told us about your book, but I forgot to ask you whether you would deliver it to Germany and how much the delivery cost would be? Have a lovely day, Yvonne

    SvarSlet
  5. Jeg er spændt på at læse din bog, jeg har købt den, men jeg pakkede den ind med det samme - den er en julegave fra mig til mig. :-)

    SvarSlet
  6. Åh så fint, vilken julstämning, kommer en tripp och hälsar på innan jul.
    Kram Tina

    SvarSlet
  7. Hej Rikke. Hva koster boken din og hva vil det koste i porto til Norge?
    Nydelige bilder du viser.
    Jeg ønsker dig en god aften.
    Klem fra Harriet

    SvarSlet
  8. Hejsan!!

    Vilka underbara bilder!!

    Önskar dig en fin dag!!

    Kramar gunilla

    SvarSlet