torsdag den 23. december 2010

Rigtig glædelig jul til jer alle.


Så er det imorgen, vi er på arbejdet lige nu,
men i morgen ved denne tid står Lars og jeg
og laver julemad til hele familien ude hos min mor og far.
Jeg glæder mig til at de 5 unger skal danse om juletræet
og se alle de skøre ting jeg har købt til mor's træ.
En isbjørn, en lille pingvin og en af de 7 små dværge.
Min lillebrors den mindste bliver helt vild håber jeg,
han er kun 2 år og en rigtig spillop. Træet er pyntet i mange farver,
rød, pink og lidt lilla/orange/turkis. Helt anderledes end der hjemme hos mig, men bedste forældre skal have eventyr på deres juletræ. Vi håber vejret arter sig. Rigtig god jul til jer alle.
Stort knus Rikke

6 kommentarer:

  1. Så här dagen före dopparedagen ville jag vbara önska dig och de dina en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!

    SvarSlet
  2. Det lyder som om det bliver en morsom aften, jeg håber, at I får en dejlig fest. Glædelig Jul.

    SvarSlet
  3. ..nå koser jeg meg med den flotte boken deres Rikke..utrolig inspirerende bok :)
    jeg vil ønske deg og dine kjære en riktig god jul :)
    juleklem til deg..
    Anne♥

    SvarSlet
  4. Ville titta in och önska dig en riktigt God Jul!!

    Kram Gunilla

    SvarSlet
  5. God Jul själv rara du!
    Nu har jag (jag ska ju vara reseledare el guide på resan) lagt ut reseprogrammet på min sida för inredningsresan vi ska göra i slutet av Mars (söndagen den 27:e), vi kommer ju ett stort gäng glada tjejer från Sverige till din underbara butik då! Jag har kommit fram till att vi kommer vara hos dig mellan 09.00 och 12.30 fungerar detta bra? KRAM

    SvarSlet
  6. hEJ
    hoppas du har haft en god jul..
    Skulle bara säga att jag skriver om din bok idag på bloggen:)
    Gudomligt vacker är den.....
    GOTT NYTT ÅR
    KRAM
    SANDRA

    SvarSlet