onsdag den 9. december 2015


For 3 år siden i julen lejede vi en skøn ødegård i Sverige, og vi måtte først tænde op i brændeovnen og i brændekomfuret før vanterne kunne komme af, der havde ikke været nogen i huset længe og det lige skulle varmes igennem.
Ungerne fik en varm nissehue på og de blev sat i gang med at tråde æbler til juletræet og vi voksne skulle rede senge og sørge for mad. Alt sammen var vi fælles om og vi stod op sammen om morgenen og hyggede os, jule roen var der, det er en af de bedste jule jeg har haft, der har været mange, men denne her hvor jeg også er mor er virkelig en af dem jeg husker bedst og den vil altid være et godt minde.
Nu er det snart jul og jeg glæder mig, i år er vi hjemme i vores eget hus, men jeg går og har små hemmeligheder i ærmet, for det skal være en aften man ikke glemmer.
Rigtig glædelig jul til jer alle.
Stort knus
Rikke




3 kommentarer:

  1. Hi there! I'm at work surfing around your blog from my new apple iphone! Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your posts! Keep up the excellent work!HD Wallpapers

    SvarSlet