søndag den 25. marts 2012

En forårs hilsen....


Igår søndag havde vi besøg af bussen med dejlige Svenske, Norske og en enkelt Dansk kvinde, det var en super hyggelig dag og bussen var helt fyldt op med ting, da de skulle hjem igen, iår var der også to dejlige mænd med, med en god pakke sans.....
Hyggeligt at se jer igen....


I morgen tirsdag skal jeg ind og tale med min jounalist om bogen, han har læst den og er klar til at give mig gode råd og vejledning, så jeg ved godt hvad jeg skal bruge onsdagen på.
Ellers er der godt gang i butikken, vi kan mærke det er forår, og nyder at haven er i brug igen og fuglene kvidre og er ved at bygge reder i haven, påfuglene er også kommet ud af vinterhi'et for at sole sig hos os i haven.
Vi ses....
Ha en dejlig dag.
Knus Rikke

3 kommentarer:

  1. Tack för att vi fick besöka Er underbara butik, helt fantastisk. Kommer att leva på all den inspiration man fick länge.
    MVH Lotta

    SvarSlet
  2. Tack för det fina besöket på din flotta butik ♥ Det var en fin upplevelse med mycket inspiration! Och din blomster avdelning är helt magisk ♥

    Jag har tagit bilder och skrivit lite om din fina butik på bloggen idag om du vill kika in?!

    Ha en god kväll fina du ♥

    kram CC

    SvarSlet
  3. Tusen tack för att vi fick besöka er fantastiska butik i den vackra miljön. Dagen var underbar, fylld med inspiration och strålande väder.

    Önskar dig en fin fortsättning på veckan!
    Klem,
    Regina

    SvarSlet